Monday, December 13, 2010

Ijazah yang telah selesai..;)

Yahoo!

Syukur alhamdulillah..

Akhirnya, aku telah berjaya bergelar graduan terawal( dh habis belajar tetapi belum konvo lagi..eheheh)..

Sepanjang 3 tahun aku belajar degree, mcm2 dugaan belajar yang aku telah tempuhi bersama dengan rakan-rakan se uitm ku sekalian..huhu

Ade yg pahit, x ketinggalan terkandung jua yang manis-manis belaka..sesungguhnya aku tidak akan sesekali melupakan kenangan terindah ini..

Rindu pulak rase nya mau belajar semula, mau tulis-tulis nota..mau demam2 buat assignment, x tido 3-4 hari..ish, macam2 lar..susah tau nak diungkapkan dengan kata-kata..;)

Ape-ape pun, penghabisan belajar degree ku disimpul rapi dengan kenangan paling manis sepanjang hidup, result yang membanggakan!..AD akhirnya dapat aku genggam..alhamdulillah :)

Emm, ape lagi nak merepek ek?

Aku rase dh hampir 2 tahun aku x update blog kan..gila 'M' aku ni..tp, bukan aku sengaja pun..kesibukan membataskan segala-galanya.

Untuk masa hadapan ini, aku akan cuba rajin-rajinkan diri aku untuk update tentang pekembangan terkini diri aku yer..

P/S: selepas ini adalah akan masuk mode aku bekerja pula, so good luck kepada diri aku yer..;)
chaiyo2!!..:)

No comments:

Post a Comment